środa, 25 czerwca 2014

MAKARON ZE SZPINAKIEM I POMIDOREM

   Nie ma to jak siedzieć w domu i zastanowiać się, co zrobić na obiad. Masz ten problem? A może przekona Cię ten ciekawy przepis na dobry, zdrowy i niskokaloryczny obiad. Ta łatwa potrawa na pewno będzie gościć na moim stole. Na Twoim też?

SKŁADNIKI( na jedną porcję):

* 85-100g makaronu pełnoziarnistego,
* 5 łyżek szpinaku,
* 1/3 pomidora,
* bazylia,
* oregano,
*pieprz,
* 2 łyżki startego sera mozarella lub parmezanu 
( u mnie ten drugi),
* oliwa- u mnie z pestek winogron.
*********************************************************************************
Ugotuj makaron na al dente, odcedź go i odstaw.
Na patelnię wylej łyżkę oliwy (możesz dodać troszkę wody), a natępnie dodaj szpinak( ja kupiłam szpinak zamrożony i włożyłam go wczesniej do mikrofali na 6-7 minut).
Pokroj pomidora w kosteczkę i wsyp go na patelnię. Mieszaj warzywa drewnianą łyżką przez 2 minuty, a później dodaj jedną łyżkę startego sera i przyprawy. Jak "farsz" będzie ciepły, zdejmij go z ognia i podaj posiłek. Łatwe? No oczywiście! SMACZNEGO!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz